Smart City – ekosystem korzyści
Blog Idea smart city Patronaty

Smart City – ekosystem korzyści: ruszyła kampania z udziałem Smart City Bloga

Ruszyła kolejna edycja kampanii Smart City – ekosystem korzyści,  której partnerem medialnym ponownie jest Smart City Blog. Na stronie internetowej www.smartcity.warsawpress.com, jak i w dodatku tematycznym do Gazety Wyborczej, znalazło się sporo interesujących materiałów. Jest też krótka rozmowa ze mną (i z Szymonem Ciupą) nt. przeszłości, teraźniejszości i przyszłości idei smart city.

Eksperci wskazują, że szeroko rozumiane bezpieczeństwo jest punktem wyjścia do wdrożenia koncepcji inteligentnego miasta. Nie chodzi tu tylko o to, żeby czuć się swobodnie spacerując po zmroku, lecz aby nasze otoczenie było przyjazne, nowoczesne i czyste. Tylko takie miasto będzie przyciągać nowych mieszkańców i rozwijać się w sposób zrównoważony – piszą redaktorzy kampanii Smart City – ekosystem korzyści.

Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy i władze – XXVII Konferencja Energetyczna EuroPOWER (4-5 kwietnia w Warszawie), Targi EXPOPOWER (23-26 kwietnia w Poznaniu), IV Europejski Kongres Samorządów (26-27 kwietnia w Krakowie) oraz Konferencja Smart City – założenia i perspektywy.

Partnerem merytorycznym kampanii są: Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego i Instytut Studiów Wschodnich.

Partnerami kampanii zostały firmy Axis Communications, Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Przemysłowej i Sprint S.A., a partnerami medialnymi portale Interia.pl, Smart City Blog oraz smartcity-expert.eu.

Całość materiałów znajdziecie na portalu www.smartcity.warsawpress.com. Zapraszam.

Fot. Pixabay